Ladenkastje en kist/salontafel beschadigd.
Tijdens de verhuisdag zelf was alles perfect. Verhuizers waren super aardig, netjes en snel. Diep respect. Het intakegesprek was soepel en prettig, de follow-up viel daarentegen een beetje tegen. Ik moest zelf een aantal keren in de pen om o.a. dingen als verhuismateriaal te regelen. Wat mij betreft had duidelijk moeten worden gecommuniceerd dat front- en back-office gescheiden zijn en dat de man die het intake gesprek deed, niet mijn aanspreekpartner was.
het lag niet aan de vaste medewerkers maar de een kwam de andere ging we vonden het daardoor wat rommelig. verder had de heer die bij ons was op komen nemen het ea verteld wat er gedaan werdt door Top Movers en diegene die kwamen wisten niets van de afspraken. verder zou er een handyman komen om spullen af te halen en in het nieuwe huis weer te bevestigen. Op de nota staat verzorging verhuizing, de-en montage, afhalen verlichting/gordijnrails,specials. staat op het overzicht ook dat er 4 verhuizers zouden komen bij allebei de keren. ook dit was niet het geval. Dit is tussen door deels gedaan